Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 10:15:05 +0300

Tere!

Palun kooskõlastada Elektrilevi OÜ tellimusel koostatud projekt LC0543K1
Puiestee tn 1 peakaitsme suurendamine ja jaotamine 1. etapp. Tõrva linn,
Tõrva vald, Valga maakond.

Projekt on allalaetav
<https://www.dropbox.com/scl/fi/068xxjwb2znmdqneyaha0/LC0543K1-koosk6lastu
staotlus.asice?rlkey=47d6igneicw96hmaeuxe6u2lx&st=5xzcytts&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/068xxjwb2znmdqneyaha0/LC0543K1-koosk6lastus
taotlus.asice?rlkey=47d6igneicw96hmaeuxe6u2lx&st=5xzcytts&dl=0

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee